Wednesday, April 8, 2009

他毕业了 Graduation

他终于毕业了。。。。。
我也毕业了。。(可是是假的啦〕。。。哈哈哈。。


我们分隔两地差不多两年半。。
间中他只在过年回来两个月。。。
平时就靠电话和上网ICQ chat。。。
也不知哪来的力量让我们能维持这段感情。。。
也许这就是上帝的安排吧!
我只凭着他的一句话而感动:
“我人不在这里,但我的心与你同在”。。。
圣经里常说“上帝与祢同在”。。。。
Both of us separate more than 2 years bcoz he
studies at Australia。。。。
Only at end of the year he came back for 2 months。。
We just contact by phone and chat in ICQ。。。
I don't know why we have strength to maintain this kind
of relation。。。。
I feel touching when he said "Even I am not with U,
but my heart is always with U."
Bible stated that "GOD is always with U"。。。




2 comments:

  1. walau...“我人不在这里,但我的心与你同在” like in a drama wo...

    ReplyDelete
  2. 你背起来。。。以后可以用。。。

    ReplyDelete